Marindas

Inlägg publicerade under kategorin ♥Fotografi♥

Av marinda - 25 oktober 2010 21:11

    Har varit helt uber trött idag. Beror nog på att jag inte kunde somna igår kväll. Skolan är helt crazey, jag menar hur mycket prov, test, inlämningar, redovisningar och läxor kan man ha på en vecka. Det skulle varit förbjudet att ha mer än en läxa per dag. Känner mig stressad och trött. Jag vill inte klaga men klassen har helt balat ur och läxorna är förmånga. Skönt att träna idag och få något annat att tänka på. Mamma gjorde precis en milkshake. GOTT!

Jag är lyckligt lottad som har en sån underbar familj. Nu: Mys med familjen!

Av marinda - 24 oktober 2010 08:36

    

TVÅ BJÖRKAR 

Av marinda - 23 oktober 2010 16:26

  (Bilden från mitt förra inlägg.)

Brorsan fick låna min dator, och nu när jag loggade in på datorn hittade jag denna bilden, lite omredigerad av min bror. Gulliga du! Vad glad jag är över att ha två helt underbara bröder som betyder allt! Hjärtan till er!     

Av marinda - 23 oktober 2010 15:06

           Tog en promenad med mina knasiga katter. Lika galna som vanligt. Mina katter har speciella personligheter. Tur är väl det, alla är vi olika

Träningen gick föresten super!

Av marinda - 22 oktober 2010 16:37

   .

Av marinda - 20 oktober 2010 15:13

    

Av marinda - 20 oktober 2010 14:09

   Only a foto. 

...

Av marinda - 18 oktober 2010 21:42

   ( Friidrotts arenan i Västerås)

Träningen gick väl bra för att vara spjut, skönt att det bara är ett spjutpass kvar nu. Saknar att träna med mina kära vänner. Och jag vill ju bara sätta igång med vinter träningen, hårdträning. Anser inte att spjut platsar i hårdtränings kategorien. Visst jag har lärt mig att gilla spjut men är super taggad för styrketräning, blir snart galen om jag inte får styrketräna. Orkar inte riktigt tänka mer teknik nu, slägg tekniken räcker fullt tillräckligt. Jag vet, träningsnörd är vad jag är. God natt!


Johanna you are a fighter 

Presentation


Välkommen! Marinda är mitt namn.

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards