Marindas

Inlägg publicerade under kategorin ♥Fotografi♥

Av marinda - 27 september 2010 09:57

  

Av marinda - 25 september 2010 09:54

   Majapaja i bakgrunden och Mollypolly i brillorna! Goa tider!   

Av marinda - 24 september 2010 17:04



Äntligen är det helg! Denna vecka har minst sagt varit intensiv. Det är hopplöst med alla läxor hit och dit, håller ju på att bli "knas" här! Orienteringen i förmiddags gick väl hyfsat. Bättre än jag hade förväntat mig faktiskt. 

Snart är det kvällsmat. Tacos, kan det bli bättre fredagsmys med familjen. Härligt!

  

(Bild från i hösten 2009, få familjen var i Brasilien. Längtar tillbaka! Tänk att varje morgon äta frukt av alla dess slag, papaya, ananas, vattenmelon och mango  till frukost. Ah underbart. Brasilien äventyret var ett minne för livet. Med trots det lämnade jag Brasilien med en sorglig känsla, att se människor leva på gatan utan mat och vatten och utan tak över huvudet gjorde mig ledsen. Dock med hopp om framtiden för dessa människor, jag tänker återvända till Brasilien och hjälpa dem. Jag tror inte jag kan leva med tanken på att folk svälter varje dag utan hjälp från andra. Ensam är svårt att vara, men tillsammans kan vi gå igenom allt. Min dröm är att få se dessa människor glada igen. Glädje!)

Av marinda - 23 september 2010 21:46

Pappa har målat min slägga gul, bara för att jag inte ska slarva bort den igen.haha

Gult är fult. Nej skämta. Hur cool är inte släggan nu?

    

Av marinda - 23 september 2010 19:11

   Majapaja min underbara katt!

Av marinda - 20 september 2010 15:42

   Saknar sommaren 2010, största höjdpunkterna ever: Världsungdomsspelen, DN-Galan, Gothia med brorsan, USM kan det bli bättre? Hoppas på en inte för kall vinter nu och en strålande sommar nästa år. Har redan siktet inställt på många "saker" nästa säsong. Men först en vintersäsong som inte alls ska bli fel, med en massa tävlingar och IUSM! Och till lägret om några veckor, längtar så in i norden. Men bäst av allt är att träningsperioden drar igång snart igen, kan knappt bärga mig till den tuffa hårdträningen. Oh yes, i vinter ska det träna. Hårdträning, mjölksyra och träningsvärk välkommen! Är man tränings galen så är man!

Av marinda - 19 september 2010 21:30

MY LIFE IS BRILLIANT ! 

   Gillar denna bilden starkt, dock inte mina fötter. Men är en mycket nöjd fotograf! Bilden är tagen i Göteborg under Gothia Cup. Brosan lirar ju fotboll!

Av marinda - 19 september 2010 18:38

Kollar på lite på bilder från sommaren. Hittade albumet från DN-Galan. Minnena från tävlingen kommer jag aldrig glömma. Jag och min bror blev inbjudna att tävla på DN-Galan Youth, en kulstötnings tävling mitt i Stokholms Kungsträdrården. En mycket minnesvärd dag med mycket nya erfarenheter. Min bror vann och fick ta emot en diamant av ingen mindre än Asafa Powell. Han fick även vara prisutdelare för världens bästa kvinnliga kulstötare som senare på kvällen tävlade i Daimond Leauge. Utöver detta så kom även Usain Bolt, Asafa Powell och Tyson Gay till Kungsträdgården. Jag fick allas autografer också. Fatta häftigt! 


Usain Bolt alltid lika härligt cool!


Bilder från DN-Galan 2010:

  

Jag!

  

Brosan får pris av Asafa Powell. Häftigt!

   Go Wictor, Go, Go Wictor!

  

Ingen mindre än självaste Usain Bolt!

  

Tyson Gay!

   Tyson Gay, Asafa Powell och Usain Bolt!

Presentation


Välkommen! Marinda är mitt namn.

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Senaste inläggen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards